לייעוץ ראשוני ללא עלות

      Get Free Consultation

      היבואן "בעל החלומות"

      חלומם של ישראלים רבים מתמצה בשאיפה הפשוטה "לעשות את המכה ולהתחיל לחיות טוב". רבים מהם פונים אל תחום הייבוא, לאחר שנדלקו על רעיון או מוצר בחו"ל, שעשוי, כך הם מקווים, להזרים לכיסם כספים רבים.

      הבעיה הגדולה של רוב הייבואנים הישראלים הטריים בהם נתקלתי היא שלרוב הם פועלים על סמך עצות מהחבר'ה משאלות לב, תכנון לקוי הנשען על ידע  חלקי וחסר.

      פעולה שלא מסתמכת על הכנה, מותירה את היבואנים חשופים למלכודות טריוויאליות השואבות מהם כספים רבים ומיותרים. על כן קשה למצוא ישראלים שהרוויחו מסיבוב הייבוא הראשון שלהם, ולצערי רבים מהם נקלעים לקשיים כלכליים עד כדי פשיטת רגל ואו הרמת יד וזניחת הרעיון העיסקי.

      היבואן הוא הגורם שכל נטל הייבוא מונח על כתפיו. גם שיעזר באנשי מקצוע, הוא זה שדואג להנעת כל  התהליך ביבוא או ביצוא ולעבודה מול נותני השירותים השונים. הוא חייב לדעת איך צריכים לפעול מול רשות המכס, ולהבין את התהליכים ממש לעומק.

      הוא יכול למנוע עיכובים בזמני מסירה, לחסוך בעלויות מכס ואחסנה לשפר את השרשרת הלוגיסטית ובכלל לשפר את השירות הניתן לו.

      עיכוב בשחרור המטען בנמלי ישראל, משמעותו עיכוב בקבלת המטען ובאספקתו לקונים וכמובן גם הוצאות נוספות מיותרות,

       

      לדאוג לניירת המתאימה  האם בידו הניירת המתאימה לשחרור המטען ?

      כי ללא ניירת מתאימה לא יוכל לשחרר את המטען במועד ואו להנות מפטור ממכס.

      לא שיש לו תכניות להסתבך אבל יש תחמנויות ויש היבטים פליליים בתחום,

      כן אז מקבלים קנסות, אך כל הרעיון הוא להימנע מכך.

      למשל, אם מישהו רוצה לייבא אופניים חשמליים ולא התכונן כראוי והבין את תנאי הרישוי והתקנים – הוא יצטרך להחזיר את האופניים.

      חשוב גם לדעת שגם בתחום היבוא האישי יש מגבלות רבות, אז בטח שבתחום המסחרי צריך לדעת את הנהלים והתקנות והתהליך.

       

      לכן מומלץ קורסבתחום, קורס ייחודי "שולחן עגול" באווירה אישית הכולל חמישה מפגשים קבוצתיים ומפגש יעוץ אישי אחד לכל משתתף או קורס מקוון "און ליין" למידה עצמית עם מצגות בסרטונים ידידותיים.

       

      המידע הניתן במאמר זה הינו כללי ואינו מהווה חוו"ד משפטית, על המחברת לא תחול כל אחריות ישירה ואו עקיפה בגין טעות או נזק העלולים להיגרם כתוצאה מטעות, אין המידע שלהלן מהווה תחליף ליעוץ, כל מקרה לגופו, לקבלת יעוץ מומלץ לפנות ספציפית למקרה.

      מומלץ קורס ייחודי "שולחן עגול" באווירה אישית הכולל חמישה מפגשים קבוצתיים ומפגש יעוץ אישי אחד לכל משתתף או קורס מקוון "און ליין" למידה עצמית עם מצגות בסרטונים ידידותיים.